Wednesday 20 July 2011

1st booth Rainbow Lala

Alhamdulilah akhirnya berjaya juga Rainbow Lala membuka booth sendiri di Kompleks Media Karangkraf pada ahad lepas. Dengan sedikit usaha dan berkat kesabaran akhirnya impian Rainbow Lala untuk melebarkan sayap perniagaan kecil-kecilan ini berjaya juga di laksanakan.

Rainbow Lala telah bergabung membuka booth dengan DhilaPlus Couture yang diasaskan oleh adik saya sendiri. Kami sama-sama bersengkang mata untuk membuat pelbagai persiapan kecil demi menjayakan booth pertama kami ini.

Terima kasih kepada yang menyokong saya terutamanya pihak keluarga, suami dan semangat diri saya iaitu anak saya sendiri Raina Evaqairina. Tidak lupa juga kepada kawan-kawan saya yang menyokong Rainbow Lala ini.







Lots of love,
Nurul Jamian from Rainbow Lala

3 comments: